Hvem er dette minikurset for?

  • Bedrifter som planlegger for internasjonal vekst.

  • Eksportører som ønsker å spisse satsingen eller undersøke nye segmenter i sine eksportmarkeder.

Hva får du?

  • Metoder for å planlegge markedsutvikling

    En steg for steg prosess som hjelper deg å velge og teste markeder.

  • Praktisk rettet

    Kurset legger opp til at du arbeider med din egen plan underveis i kurset.

  • Visualisering

    De enkle modellene egner seg godt for arbeid i team og visualisering.

Hvordan gjennomføre?

  • Kurset er 100% nettbasert.

  • Du styrer selv egen fremdrift.

  • Bruk verktøyene i kurset til å skape din egen plan for markedsutvikling.

Kursansvarlig

Internasjonaliseringsrådgiver

Tommy Odinsen

Tommy Odinsen er internasjonaliseringsrådgiver i Innovasjon Norge. Med base i Vestfold og Telemark arbeider han med å hjelpe bedrifter til å rigge seg for eksport. Tommy har bakgrunn fra internasjonal forretningsutvikling og organisasjonsendring. Han er utdannet innen International Business fra Australia og har jobbet blant annet for Accenture og Forsvaret.