Introduksjon
Dette digitale kurset gir deg verktøyene du trenger for å kartlegge og teste nye eksportmarkeder, og oppnå raskere vekst med lavere risiko. Skap din egen plan for internasjonal vekst med praktiske verktøy og metoder som hjelper deg å kartlegge markeder og forstå hva som kan påvirke en satsing. Kurset passer for bedrifter som planlegger for internasjonal vekst og eksportører som ønsker å spisse satsningen i sine eksportmarkeder. Det er gratis og 100% nettbasert, slik at du kan styre egen fremdrift og tilpasse læringen til din egen tidsplan.
Hvem passer kurset for?
Dette kurset er for deg som planlegger internasjonal vekst og ønsker å teste nye eksportmarkeder med lavere risiko. Det passer spesielt godt for eksportører som vil spisse satsningen i sine eksportmarkeder.
Dette vil du lære:
- Metodiske tilnærminger til hvordan å velge og teste markeder, og innsikt i hvordan du skal forme satsingen.
- Praktisk øving ved å utarbeide din egen plan for markedsutvikling samtidig som du jobber deg gjennom kurset.
- Kjennskap til enkle modeller som egner seg godt for visualisering og arbeid i team.